
Hulp nodig?
We zijn er voor je.
Zoek op trefwoord.
Misschien staat het antwoord op jouw vraag wel tussen de zoekresultaten ;)
👩🏻💻
Tech support
Meld je probleem direct via het formulier — enne: we zijn gek op schermprintjes ;)
📩
Info
Heb je een algemene vraag of misschien wel een tip? Let us know!
📲
Supportlijn
Telefoon al in de hand? Je kunt ons natuurlijk ook altijd even bellen.
Veelgestelde vragen
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Laat het ons weten!
Lukt het niet om in te loggen? Dat kan natuurlijk gebeuren.
- Check eerst even goed of er geen spelfouten of extra spaties achter je wachtwoord of e-mailadres staan.
- Nog steeds geen toegang? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’, je ontvangt per mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Is het nog niet verholpen? Neem dan even contact met ons op, we helpen je zo weer op weg ;)
In de uitnodiging die je van ons hebt ontvangen, staat stap voor stap uitgelegd hoe je de app installeert.
Mail kwijt? Geen probleem!
Download de app direct via een van onderstaande buttons:
Controleer of je (push)meldingen hebt ingeschakeld — zowel in de instellingen van je telefoon als in de Apprendo app.
Is alles goed ingesteld en heb je de nieuwste versie van de app? En krijg je nog steeds geen berichten van je collega’s? Laat het ons weten, dan kijken we even met je mee!
Deze melding komt meestal door een instabiele internetverbinding of een onjuiste link naar Jaap.
Zeker dat je verbinding én url kloppen?
Neem dan contact met ons op, dan zoeken we het samen uit 😊
Support zoals het hoort. 👊
Duidelijk, snel en altijd bij de hand.